martes, 12 de febrero de 2013

AXOUXEIRIÑOS-CAFE J.E. XXIII

Partido da xornada 22 a disputar no campo de Salesianos.
Día: 16.02.2013
Hora: 18:00 h.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola boas, son Germán, espero que desta vez a sorte xogue con nos, non coma no último partido, a melloría e palpable, só nos falta ese punto de sorte que ata agora nos é esquiva, temos que sacar a parte positiva de todo esto, levamos dous partidos nos que merecimos algo máis espero que este sexa o derradeiro, motio AXOUXO

abel dijo...

ULTIMA OPORTUNIDADE.
HAI QUE DALO TODO....
DESPOIS CEAMOS CON MAIS GAÑAS

Unknown dijo...

Buenas:
El otro dia lo hizimos genial,con la maldita mala suerte que nos lleva acompañando todo el año,con la actitud del otro dia les podemos hacer frente y ganar a cualquiera.....