Ola a todos.
Xa estamos de novo aquí para informarvos do encontro amigable que celebraremos a vindeira fin de semana para dar comenzo á pretemporada.
O rival será o AURIA VELLA (anteriormente Anduriña), o campo será o noso templo de Salesianos, o día 6 de agosto e a hora de celebración as 18:30 horas.
Vémonos o sábado.
1 comentario:
Non teño moitas gañas de ir. Estou no Grove. Dependera do tempo. Se fai malo igual vou. En todo caso os presentes que se poñan de acordo co Lamas pra o vindeiro amistoso en Macendo nas festa ante o Novo Ribeiro pra escoller o millor dia, ademais de concretar o amistoso do dia 20 por mediacion do Marcosbodegas frente o Panchito. Os que teñan cANDIDATOS A NOVA FICHAXE ANIMALOS A IR OS AMISTOSOS. Un saudo pra todos Abel.
Publicar un comentario